مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-06اجتماعي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد  


مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد.

  سیدمحمدجعفر امامیان امروز (16اردیبهشت) در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این بسته های معیشتی در قالب پویش سفره ای به وسعت ایران از سوی خادمیاران رضوی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

امامیان اضافه کرد: خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هزینه تهیه این بسته های معیشتی را با کمک خیرین جمع آوری کرده اند تا در این روزهای ماه مبارک رمضان از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا دستگیری کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می شود این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی در سراسر استان برسد.

امامیان ارزش ریالی هر بسته معیشتی را حدود 450 هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته های معیشتی حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد  

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد